Rez Checker, Gloss

×
Stock #87-422 5-7 Days
×
- +
NT$11,585
Qty 1-4
NT$11,585
Qty 5+
NT$11,015
Volume Pricing
Request Quote
下載產品資料
Length (inches):
1.875
Thickness (mm):
1.52
Width (inches):
1.625
Number of Patches:
30
Note:
12 Greyscale Patches are Gloss Finish. 18 Color Patches are Matte Finish.

Product is intended for visual evaluation of resolution, not for objective measurement of resolution. It may be possible that small scratches or blemishes may appear on product and will not affect performance.
Patch Size:
1/4"

Regulatory Compliance

RoHS:
Certificate of Conformance:

產品系列說明

  • 測試真實的色彩平衡
  • 包括自然色、色度色、三原色以及灰度色
  • 以科學方式設計的色塊組合多達 30 個

標準色卡具有獨特的測試圖案,經過科學設計可幫助確定任何色彩呈現系統的真實色彩平衡或光學密度。這是行業標準,提供了非主觀的比較,其「測試圖案」由科學標準的方格組成,從自然色到灰度全涵蓋。每種顏色在可見光譜的所有部分都會以相同的方式反射光線,從而在不同的照明選項中保持顏色的一致性。標準色卡有亮光和啞光兩種色塊,亮光色塊的動態範圍更大,但照明幾何形狀有限;啞光色塊的動態範圍較小,但在照明幾何形狀較窄的情況下更適用。這些標準色卡的尺寸從幾分之一英吋到標準 A4 信紙大小不等,因此非常適合光譜分析、機器視覺、攝影、圖形藝術、電子出版業以及電視行業等各種應用。

注意:產品旨在用於分辨率的視覺評估,而不是用於分辨率的客觀測量。產品上可能會出現小刮痕或瑕疵,但不會影響性能。

 
Sales & Expert Advice
 
or view regional numbers
Easy-to-Use
QUOTE TOOL
enter stock numbers to begin